آخرین جزئیات آتش سوزی بازار آهن تهران | سرایت آتش به خودرو‌ها-راهبرد معاصر
مدال طلا و نقره بازی‌های جهانی برای دو ووشوکار ایران کشف ۳ جسد در محل آتش سوزی بازار آهن شادآباد تهران عملیات برای مهار حریق در بازار آهن شادآباد ادامه دارد توضیحات معاون پزشکیان درباره انتصابات اخیر نهاد ریاست‌جمهوری هشدار پلیس درباره کلاهبرداری بزرگ در فضای مجازی + جزئیات مصدومیت ۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی شادآباد تهران صعود خاتون بم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا حضور دادستان تهران در محل آتش‌سوزی بازار آهن تهران سرمربی پرسپولیس در راه تهران | گاریدو با برنامه جدید می‌آید فرمانده جدید سپاه حفاظت هواپیمایی منصوب شد آخرین جزئیات آتش سوزی بازار آهن تهران | سرایت آتش به خودرو‌ها درخواست پلیس از مردم: این مرد را شناسایی کنید + عکس ۵ شهید و ۲۳ زخمی در حملات جدید رژیم صهیونیستی به لبنان توضیحات سخنگوی سازمان هواپیمایی در خصوص وضعیت پرواز‌ها در مهرآباد چه کسی دستور قتل مهرجویی و همسرش را داد؟ | وکیل اولیای دم: پای نفر پنجمی در میان است!

آخرین جزئیات آتش سوزی بازار آهن تهران | سرایت آتش به خودرو‌ها

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در تشریح آخرین جزئیات از حادثه حریق بازارآهن شادآباد، گفت: بخش زیادی از ضلع‌های آتش تحت کنترل آتش نشانان است، اما حریق کاملا خاموش نشده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 12
کد خبر: ۲۵۹۹۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید جلال ملکی در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۱۴:۰۷ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در بازار آهن شادآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. ۱۱ ایستگاه به همراه خودرو‌های تجهیزات تنفسی، بالابر و ... سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده کردند که یک بازارچه این بازار که مشخص نیست دقیقا چند مغازه دارد، دچار حریق گسترده شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه در این مغازه‌ها وسایل بسیار خطرناکی مانند هزاران افشانه، لوله، اسپری و چسب‌ها نگهداری می‌شده که همگی در حال ترکیدن و انفجار هستند.

ملکی گفت: علاوه بر تعدادی از مغازه‌ها که اکثرا دو طبقه هستند و شعله ورند، تعدادی انباری نیز در این بازارچه وجود دارد که با وسایلی مانند سقف‌های شیروانی ساخته شده اند که باعث شعله وری بیشتر نیز شده اند.

وی افزود: حدود ۱۰ خودرو نیز در محل وجود دارد که آنها نیز شعله ور هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: بخش زیادی از اضلاع آتش تحت کنترل آتش نشانان است، اما حریق کاملا خاموش نشده است.

ملکی گفت که هنوز از تعداد مصدومان و تلفات این حادثه اطلاعی در دست نیست.

محمد اسماعیل توکلی نیز پیش از این از اعزام پنج آمبولانس، سه دستگاه موتورلانس و دو اتوبوس آمبولانس به محل حادثه خبر داده بود./ ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار